Olisinpa mä hoksannu tän tämmösen bloggaamisen jo vuosia sitten, sillon mulla olis ollu varmaan jatkuvasti jotain kirjotettavaa tänne. Sitä oliskin tullu varmasti todella paljon ja vaikka minkä laista juttua ja tarinaa elämästä. Tosin en tiedä kuinka moni olis kestäny lukeekkaan sitä kaikkee. Siihen aikaan ei mennyt mitenkään kovin kehuttavasti nimittäin... Sanotaanko vaikka että jokainen päivä oli yhtä suurta taistelua elämästä ja kuolemasta. Koko mun elämääni on varjostanut erittäin suuri musta pilvi joka peittää kaiken auringon valon alleen ja tekee ihmisestä niin väsyneen kaikkeen ettei meinaa enää kestää koko elämää.

Ongelmia oli joka paikassa ja siitä olis kyllä riittäny kerrottavaa niin paljon et ei varmaan olis kaikki ehtinyt lukeakkaan. Nyt menee paremmin vaik ainhan niitä ongelmia riittää jonkun verran siltikin. Nykyään ne ongelmat vaan on hieman erilaisia.. Töissä on jotain hankaluuksia asiakkaitten kanssa tai joku ratkaisu ongelma miten tehdään kaikista järkevimmin joku tietty juttu. Arkipäivän pikku ongelmia. Housut ei mahdu enää jalkaan kun on tullut muutama liika kilo jostain puskista -.-  Se on kyllä todella ärsyttävää. Pitäis koittaa ehtiä kuntoilla enemmän, mut oon melkeen aina töissä. Aikoinaan laihduin kymmenen kiloo masennuksen takia, jonka jälkeen paino pysy vakiona vuosien ajan. Tähän päivään asti... Mies olis jatkuvasti syömässä ja siinä samalla pistää mutki syömään ties mitä -.-  Nyt se kymmenen kiloo onki sit melkeen tullu takasin eikä tunnu kyllä yhtään mukavalta.  Jos mä tästä vielä paisun niin menee koko vaatekaapin sisältö uusiks, eikä mulla ole varaa semmoseen! Ostaa nyt sit kaappi täyteen uusia vaatteita näillä nykypäivän hinnoilla. Kaiken lisäks niit vaatteita mist mä es tykkäisin niitä on nykyään niin pirun vähän kun tää helkkarin muoti on menny ihan ihme suuntaan. NO THANKS!

Kuka rupes taas jaaritteleen vaikka mitä... Aihe hieman poikkee toisille raiteille mut so what. Täytyy koittaa saaha tännekki kirjoteltuu ku tapahtuu jotain jännää :)